Naujienos
Naujienų archyvas

Politinėms kampanijoms socialiniuose tinkluose trūksta finansinės atskaitomybės

Atgal
Meniu

TILS

Paskelbta lapkričio 12, 2020


Šiuo metu nėra žinoma, kiek finansų politikai ir politinės partijos iš tiesų skiria politinei reklamai socialiniuose tinkluose, Žinių radijo laidoje „Aktualusis interviu“ sakė Sergejus Muravjovas. Jo teigimu, daugiau atsakomybės galėtų tekti politinėms partijoms, kurios turėtų pateikti išsamesnes finansines ataskaitas, viešinti su socialiniais tinklais sudarytas sutartis.

Daugiau klausyti kviečiame čia.



Daugiau apie mūsų veiklą

Politikos skaidrumas
Viešųjų finansų skaidrumas
Verslo skaidrumas
Žiniasklaidos skaidrumas
Antikorupcinis ugdymas
Dalyvaujamasis biudžetas
Transparency School