Naujienų archyvas

TILS direktorius R. Juozapavičius dalyvauja seminare "Politinė reklama ir jos ribos" Lietuvos teisės universitete. Seminaro pranešėjai vienbalsiai konstatuoja: politinės reklamos reguliavime tvyro betvarkė.

Atgal
Meniu

TILS

Paskelbta spalio 26, 2004


Seminare dalyvavęs Vyriausiosios rinkimų komisijos atstovas, Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos atstovas, Liberalų ir Centro partijos atstovas ir TILS atstovas sutarė, kad politinių kampanijų dalyviai, žiniasklaida ir visuomenė skirtingai supranta, kas yra politinė reklama ir rinkimų agitacija. Pranešėjai pabrėžė, kad aptinka daugybę nepažymėtos ir neetiškos politinės reklamos atvejų ir kad atsakingos institucijos nesugeba su šia problema susidoroti.Liūdnai konstatavus apgailėtiną politinės reklamos padėtį buvo siūloma šviesti visuomenę apie žiniasklaidos ir politikų manipuliacijas politine reklama, griežtinti atsakomybe už politinę reklamą reguliuojančių įstatymų pažeidimus ir skatinti politikus susitarti dėl vieningų veiksmų politinei korupcijai pažaboti.



Daugiau apie mūsų veiklą

Politikos skaidrumas
Viešųjų finansų skaidrumas
Verslo skaidrumas
Žiniasklaidos skaidrumas
Antikorupcinis ugdymas
Dalyvaujamasis biudžetas
Transparency School