Naujienų archyvas

Skelbiame atranką lauko reklamai

Atgal
Meniu

TILS

Paskelbta balandžio 17, 2014


“Transparency International“ Lietuvos skyrius (TILS), įgyvendindamas projektą Nr. EAC-2012-0568 apie nesąžiningus susitarimus sporte (angl. “Staying on side: How to stop match fixing”) rengiasi spausdinti lauko reklamą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Kompanijos kviečiamos teikti siūlymus ir aprašyti įmonės atitiktį iškeltiems kriterijams. 

Daugiau apie problemą: TILS 2014 m. tyrimas rodo, kad 55 proc. Lietuvos futbolininkų  ir 30,9 proc. krepšininkų mano, jog išankstiniai susitarimai dėl varžybų eigos arba baigties yra paplitę atitinkamai Lietuvos futbole ir krepšinyje. Pagrindinė priežastis, kodėl sportininkai dalyvauja susitarimuose, jų teigimu, yra noras papildomai užsidirbti. 

Tuo metu reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa rodo, kad 68 proc. gyventojų svarbu, kad sportininkai žaistų sąžiningai ir nesitartų dėl varžybų eigos arba baigties. Dauguma jų būtų pasiruošę imtis socialinių sankcijų, jei sužinotų, kad varžybos yra sutartos.

Viešinimo kampanijos tikslas- atkreipti dėmesį į nesąžiningų išankstinių susitarimų dėl varžybų eigos ar baigties sporte problematiką bei prisidėti prie problemos prevencijos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose ruošiamasi platinti lauko reklamos plakatus, kuriuose būtų nurodyta, kad 68 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad sportininkai žaistų sąžiningai ir nesitartų dėl varžybų eigos arba baigties. 

Lauko reklamos tikslinė auditorija- Lietuvos sportininkai ir gyventojai.

Lauko reklamos geografinė vieta- Viešosios vietos prie sporto institucijų ir sporto, laisvalaikio vietų Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, taip pat- šių miestų centruose. 

Viešinimo laikas- 2014 m. gegužės mėn. pabaiga.

Sutartis būtų sudaroma 2014 m. gegužės mėn., darbų priėmimo ir perdavimo aktas preliminariai pasirašomas 2014 m. gegužės mėn. pabaigoje arba birželio mėnesio pradžioje atlikus visus sutartyje numatytus darbus. 

Orientacinė kaina: 40 000 LTL (įskaitant visas susijusias išlaidas ir mokesčius). Kviečiame nurodyti, kokią nuolaidą kompanija galėtų suteikti socialinei reklamai ir kiek kiekviename mieste būtų galima viešinti plakatų.

Atsiskaitymo sąlygos: visa suma pervedama atlikus visus sutartyje numatytus darbus ir pasirašius darbų priėmimo perdavimo aktą. 

Organizacijos/ įmonės bus eliminuotos iš šio konkurso, jeigu jos arba asmenys, turintys atstovavimo, sprendimų priėmimo arba kontrolės galią jose yra res judicata sprendimu teistos už sukčiavimo, korupcijos atvejus, dalyvavimą nusikalstamoje grupuotėje, pinigų plovime ar kitose neteisėtos veiklose. Be to, bus atmesti tie pasiūlymai, kuriuose nebus pateikta šiame kvietime nurodyta informacija.

Pasiūlymas bus atrenkamas pagal žemiau nurodytus kriterijus:

Reklamų skaičius miestuose- 20 balų

Reklamų talpinimo lauko stenduose trukmė- 20 balų

Kaina- 15 balų.

El. laiškus su pasiūlymais, laiško temoje nurodę „[įmonės pavadinimas] pasiūlymas viešinimo kampanijai“, siųskite adresu rugile@transparency.lt ne vėliau kaip iki 2014 m. balandžio 28 d. 

Iškilus klausimams kviečiame kreiptis adresu rugile@transparency.lt



Daugiau apie mūsų veiklą

Politikos skaidrumas
Viešųjų finansų skaidrumas
Verslo skaidrumas
Žiniasklaidos skaidrumas
Antikorupcinis ugdymas
Dalyvaujamasis biudžetas
Transparency School