Ar tai Didžiosios Britanijos Party Political Broadcasting modelis, kuomet licencijuoti transliuotojai yra įpareigojami nemokamai transliuoti centralizuotai koordinuojamą visų politinių partijų reklamą? Ar čia turimas galvoje Tėvynės sąjungos programinis pasiūlymas draudžiant TV politinę reklamą iš valstybės biudžeto kompensuoti transliuotojams „nuostolius“?
Atkreipkime dėmesį, kad ketvirtadalis respondentų neturi nuomonės šiuo klausimu. Galimas daiktas, jie nėra susipažinę su kitų valstybių patirtimi kovoje su politine korupcija drausti TV politinę reklamą.
TILS pastabas apie galimybes drausti TV politinę reklamą skelbiame šioje svetainėje 2004-09-01.
Jūsų manymu, ar reikėtų uždrausti politinės reklamos transliacijas per televiziją? (proc.) | |
Taip | 34,2 |
Ne | 38,3 |
Sunku pasakyti | 25,5 |
Neatsakė | 2,0 |
Iš viso: | 100 |
Šį gyventojų viešosios nuomonės tyrimą DELFI portalo užsakymu atliko rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Cituojant nuoroda į DELFI ir „Spinter tyrimus“ BŪTINA!
Tyrimas atliktas rugsėjo 9 – 16 dienomis. Tyrime dalyvavo pastovūs šalies gyventojai nuo 18 iki 75 metų. Apklausa buvo atliekama standartizuoto interviu metodu.
Tyrimas vyko visoje Lietuvos teritorijoje, iš viso 95 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose taip, kad reprezentuotų visą šalies teritoriją. Tyrimo metu buvo apklausti 1005 šalies gyventojai. Respondentų pasiskirstymas proporcingas gyventojų skaičiui šalies regionuose. Apklaustųjų sudėtis atitinka 18 – 75 metų šalies gyventojų pasiskirstymą pagal lytį, amžių, išsimokslinimą ir tautybę. Tyrimo rezultatai atspindi 18 – 75 metų šalies gyventojų nuomonę. 1